Followers


KAMI COMEL . TAPI SAYA MACAM TEMBAM JEW !
 TASIK MELAKA .

COMEL TAK ? HAHAHA .

SI KACAK SAYA <3



PANTAI PUTERI , MELAKA


MODEL PANTAI . HAHA .

BUAH HATI SAYA <3





13.NOVEMBER.2011 . HARI AHAD .

hari tuh kedai sayang saya tutop awal . sebab makanan semua habis katanya . dalam pukol 3 macam tuh .
then saya dudok semeja dengan sayang saya . borak punya borak tetibe ajak pegi melake tengok wayang .
err -,-' . malas sebenarnya nak pegy . yelaa , penat kot . tapi sayang saya dah boring sangat rase nya . mane tak nya seminggu teperap kat uma . huhh !
saya punya mengelak nak pegi akhirnya saya decide untuk pegi juga . bukan salu turun melake kan . haha .
oke , kami siap siap then amek gaji teros gerak . lalu jalan dalam . haihh ! seram sungguh . takot laa . haha . (gedik)
bile dah sampai dea benti kat tasek tuh . pehh ! first tyme siot aku pegi situ . haha . tasek dea dah macam pulau dah . besar gile . tak lame pon lepak situ , kejap jew . amek amek gambar then blaa . hahaha .
pukol 6.20 minit sampai bandar melaka then terus pegi pantai .
saya nak pegi pantai klebang , tapi dea dah tambak . huh ! punya laa lame saya tak pegi sane . last pegi tahun bile pula kan . saya engat dea nak benti situ tapi tak . dea bawak saya pegi pantai puteri . haaa . first tyme saya pegi pantai tuh .
ramai gile orang . dengan jalan sesak nya . sebab ade pasar malam kan .
kami parking moto then jalan jalan kat pntai tuh . pastuh hamek gambar .
ekot kan nak tengok matahari terbenam , tapiiiii . hampaaa betol . awan banyak kat bawah tuh . haihh !
tape laa . maybe kalaw pegi lagi dapat tengok kot .
dah puas jalan jalan . beli air kelapa then jumpe kawan dea . lepak mamak bape minit then bla tengok wayang . planning nak tengok TOYOL , tapi cerita tuh tade pula kat gsc . haihh ! bengang jew . aleh aleh tengok immortal .
after wayang , kami balek semula ke SENALING , KUALA PILAH . end**