Followers


hary tuh kami menepek jew kat bilik sampai tak engat dunie . dengan tak makan plus mandy semua nye . BHAHA ! 
see , kami perempuan pemalas kan ? HAHA ! actlly . tade laa sampai mcm tuh sekali .
kami saje saje jew lambat lambat mase untuk mandi n makan . :))
dah lame sangat menepek kat bilik tuh . aleh aleh dorang ajak dua dua bilik gy karoke . haishh ~
aku tatawu nak cakap ape mase tuh . mane tak nye mood aku tak elok gyler tyme tuh .
perasaan nak marah laa , perasaan nak nanges laa . huhhh ~
aku rinduu sayang aku tahap gyler . HAHA ! dea susah kat sane aku suke suke kat sini . :(
tapi aku buad ilek jew kua tapi dah tanya dea okeng . kalaw tak mampos bergaduh lagy pasal kua malam .
hee , sayang jangan marah yea <3
then kami siap siap n kuar . haaa , mase tengah siap siap tuh maseng maseng mcm tak caye jew yang semua nak pakai putih .
padahal tak decide pon nak pakai ape . HAHA ! habes , dah semua nak pakai putih , yang tade baju putih pon kelam kabut cari baju putih . :))
mane yang ade hitam itu ade lahh teman sebilik yang begitu akrab .
eh eh , ayat aku mcm keling laa . HAHA ! *buad buad paham okeng sayang ? :))


atye n tasha <3
atye n wawa <3

atyn n atye <3 sory atyn :)

ziera , wawa n atye <3

atye , shen , ekin , ziera , tasha <3

nor , atyn ,n ekin <3






okeng , kyte dah melalak kat K27 tuh macam hape sambil snap snap gambar bagai .
sumpah hepy ! sebab kyte jarang dapat berkumpul macam neh .
siap dapat mase extra lagy orang kat k 27 tuh bagy , tapi 1/2 hour jew . poyo jew cakap sejam . puihhhh !
korang korang , nak setahun dah kyte berkawan . macam macam ragam , macam macam perangai .
aku tawu aku pena buad silap kat korang , mengumpat or watever . tapi siyes aku sangat sangat hargai korang :))
even yang lain lain pena buad silap n salah paham antara satu sama lain .  aku gan shen try nak selesaikan masalah tuh supaya kyte semua hepy macam mule mule dulu kyte dudok kat ostel tuh .
aku bersyukur gile kyte di satu kan dengan perangai yang agak siall tuh . lepas neh kalaw dok umah sewa kyte pesta okeng ? <3

#tok fatyn : siyesly atye mintak maap sangat sangat . atye tawu atyn bengang sangat sangat gan atye mase tuh .
tapy atye dah cakap awal awal kan . lepas neh dok uma sewa atye tak kesa . okeng ? :D