Followers


assalamualaikum :') 
hari ini hari yang ke-24 aku duduk di rumah kerana cuti sem selama sebulan . see , baik tak aku duduk dirumah tanpa bekerja . HAHA .
 niat di hati nak kerja weyh , tapi si dia tak bagi . alasan dia boleh tanggung aku . tanggung laa sangat kan , menyampah . HAHA *gelak jahat sambil kenyit mata* 
memandangkan aku tidak bekerja , rutin harian aku di rumah jadi boring .
 aku makan , tido , tengok tv dan onlinee serta membesarkan badan yang tak besar besar neh . haa , nampak tak aktiviti yang membosankan yang aku buad ? hmm *muke monyok*
 tapi , haaa ade tapi tau . HAHA . aku ade laa juga belajar buad kek batik , karipap , kuih melake dan kuih sagu . 
memang laa bende simple , janji aku belajar nak buad kan sebab sebelom sebelom neh aku tak minat langsung nak memasak or whatever laa yang berkaitan dengan dapur . wee :') setakat kemas kemas rumah tuh aku suka laa kan , lain lain haram laa aku nak buad . bak kata Puan Norrani aka MAK aku "rugi laa laki yang dapat kau"



*oke laa korang , aku tak tau nak tulis ape lagi . tunggu next post yeah :)