Followers


nur aqbarina binti zamri .
budak ngade ngade yang pena saya jumpe . haha ! awak ouh awak . baik saya atau awak , tapena buad salah dan silap pon . setahun lebih kita kenal . tak kan awak tak paham perangai saya . lagi pon awak teperap jew kot dalam bilik . mane na campur kita orang kat luar . saya tapena pon tana layan awak atau pulau awak . saya layan kawan kawan saya semua same jew kot , tak ade beza pon . mungkin awak dah terbiase rapat dengan saya then bila saya dah kureng dengan awak , awak pikir bukan bukan . kan ??
kita tetap macam dulu . dan saya nak relay awak dengan wawa dan tasha pon macam dulu . bole sayang ?
maaf laa kalau perangai saya buad awak terase tapi saya tak bermaksud apa apa pon . saya tak berubah dan tade kene mengene dengan mane mane pihak sekali pon . saya mintak maap yeahh sayang . saya sayang awak sangat sangat . sama macam saya sayang wawa dan tasha . soooo , baik buruk korang . korang semua tetap kawan saya . oke ? saya tana ade salah paham lagi sebab kita duduk satu rumah . panjang lagi mase kita bersama . KESEFAHAMAN amat diperlukan . forget n forgive <3